Povinně zveřejňované informace dle 106/1999
1. Oficiální název | Centrum sociálních služeb, příspěvková organizace |
2. Důvod a způsob založení | Centrum sociálních služeb, příspěvková organizace, je právním nástupcem rozpočtové organizace Městský ústav sociálních služeb, se sídlem Tábor 2298/22, 61600 Brno-Žabovřesky, která zanikla rozdělením ke dni 31.12.2000. Zřizovatelem Centra sociálních služeb je Statutární město Brno, se sídlem Dominikánské náměstí 196/1, Brno-střed. |
3. Organizační struktura |
https://www.css.brno.cz/data/files/933-2022_Org_STRUKTURA%201_22.pdf |
4. Kontaktní spojení |
poštovní adresa: Centrum sociálních služeb, příspěvková organizace, Sejkorova 2723/6, 63600 Brno-Židenice telefon: 541 421 911, fax: - - http://www.css.brno.cz/kontakty e-mail: info@cssbrno.cz datová schránka: pu4khbz adresa internetové stránky: http://www.css.brno.cz/ doba provozu: Pondělí, úterý, čtvrtek 7.00 - 15,30h Středa 7.00 - 17.00h Pátek 7.00 - 14.00h |
5. Případné platby lze poukázat |
číslo účtu: 3725621, kód banky: 0100 - hlavní provozní účet organizace, příjem všech plateb od klientů služeb, které organizace poskytuje (mimo níže uvedené služby) číslo účtu: 123-3884800217, kód banky 0100 - účet pro klienty Azylový dům DSP číslo účtu: 123-4245170217, kód banky 0100 - účet pro klienty Azylový dům Křenová číslo účtu: 123-4349640287, kód banky 0100 - účet pro klienty DOZP START a DOZP MOST číslo účtu: 123-2953390297, kód banky 0100 - účet pro klienty Pečovatelské služby Brno Bystrc (PS, OS) číslo účtu: 123-2953440207, kód banky 0100 - účet pro klienty Pečovatelské služby Brno Královo Pole (PS, OS, DS) číslo účtu: 123-2953460267, kód banky 0100 - účet pro klienty Pečovatelské služby Brno Sever (PS, OS) číslo účtu: 123-2953490247, kód banky 0100 - účet pro klienty Pečovatelské služby Brno Střed (PS) číslo účtu: 123-2953510287, kód banky 0100 - účet pro klienty Pečovatelské služby Brno Žabovřesky (PS, OS, DS) číslo účtu: 123-2953520207, kód banky 0100 - účet pro klienty Pečovatelské služby Brno Židenice (PS, OS) číslo účtu: 115-5444610267, kód banky 0100 - účet pro klienty Housing First číslo účtu: 115-3374110267, kód banky 0100 - účet pro klienty Rapid Re housing číslo účtu: 115-8598160207, kód banky 0100 - účet pro projekt Komplexní podpora bydlení zřizovatele organizace - příjem sociálních dávek: doplatek na bydlení nebo příspěvku na bydlení u klientů projektu v sociální nouzi od Úřadu práce a jejich přeúčtování na základě příkazní smlouvy číslo účtu: 115-4721030267, kód banky 0100 - účet pro platby klientů Systému tísňového volání |
6. IČ | 70887039 |
7. DIČ | CZ70887039 |
8. Dokumenty |
http://www.css.brno.cz/schvalene-rozpocty-a-strednedobe-plany |
9. Žádosti o informace |
Centrum sociálních služeb, příspěvková organizace je povinným subjektem, který má dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, povinnost poskytovat informace vztahující se k její působnosti. 1. písemně na adresu: Centrum sociálních služeb, příspěvková organizace Sejkorova 2723/6 636 00 Brno-Židenice 2. Prostřednictvím e-mailu info@cssbrno.cz
Odvolání: Proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti lze podat do 15 dnů od doručení odvolání, a to prostřednictvím orgánu, který rozhodnutí vydal. Nadřízeným orgánem pro organizaci je: Odbor sociálních věcí, vedoucí odboru, Koliště 19, 601 57 Brno. |
10. Příjem žádostí a další podání |
Návrh, stížnost, žádost, podnět lze písemně podat na adresu: Příjem žádostí a dalších podání a stanovený postup při jejich podávání a vyřizování (zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím): Ze žádosti musí být zřejmé, kterému povinnému subjektu je určena, a že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu tohoto zákona. |
11.Opravné prostředky |
dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění: §16, §16a a §16b § 16 Odvolání (1) Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání. (2) Povinný subjekt předloží odvolání spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu ve lhůtě 15 dnů ode dne doručení odvolání. (3) Nadřízený orgán rozhodne o odvolání do 15 dnů ode dne předložení odvolání povinným subjektem. Lhůta pro rozhodnutí o rozkladu je 15 pracovních dnů ode dne doručení rozkladu povinnému subjektu. Lhůtu nelze prodloužit. (4) Neshledá-li nadřízený orgán důvody pro odmítnutí žádosti, zruší rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti nebo jeho část a řízení v tomto rozsahu zastaví. Současně rozhodnutím přikáže povinnému subjektu požadovanou informaci žadateli poskytnout ve lhůtě, která nesmí být delší než 15 dnů ode dne oznámení rozhodnutí o odvolání povinnému subjektu. Proti rozhodnutí nadřízeného orgánu podle věty první se nelze odvolat. Poskytnutí informace povinným subjektem lze exekučně vykonat. (5) Při soudním přezkumu rozhodnutí o odvolání na základě žaloby podle zvláštního právního předpisu soud přezkoumá, zda jsou dány důvody pro odmítnutí žádosti. Nejsou-li žádné důvody pro odmítnutí žádosti, soud zruší rozhodnutí o odvolání a rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti a povinnému subjektu nařídí požadované informace poskytnout. Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace (1) Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace (dále jen "stížnost") může podat žadatel, a) který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6, b) kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti, c) kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo d) který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací. (2) Stížnost lze podat písemně nebo ústně; je-li stížnost podána ústně a nelze-li ji ihned vyřídit, sepíše o ní povinný subjekt písemný záznam. (3) Stížnost se podává u povinného subjektu, a to do 30 dnů ode dne a) doručení sdělení podle § 6, § 14 odst. 5 písm. c) nebo § 17 odst. 3, b) uplynutí lhůty pro poskytnutí informace podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7. (4) O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. (5) Povinný subjekt předloží stížnost spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu do 7 dnů ode dne, kdy mu stížnost došla, pokud v této lhůtě stížnosti sám zcela nevyhoví tím, že poskytne požadovanou informaci nebo konečnou licenční nabídku, nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti. (6) Nadřízený orgán při rozhodování o stížnosti podle odstavce 1 písm. a), b) nebo c) přezkoumá postup povinného subjektu a rozhodne tak, že a) postup povinného subjektu potvrdí, b) povinnému subjektu přikáže, aby ve stanovené lhůtě, která nesmí být delší než 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí nadřízeného orgánu, žádost vyřídil, případně předložil žadateli konečnou licenční nabídku, a neshledá-li důvody pro odmítnutí žádosti v případě, kdy dostupné informace o právním a skutkovém stavu nevyvolávají důvodné pochybnosti, postupuje obdobně podle § 16 odst. 4, nebo c) usnesením věc převezme a informaci poskytne sám nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti; tento postup nelze použít vůči orgánům územních samosprávných celků při výkonu samostatné působnosti. (7) Nadřízený orgán při rozhodování o stížnosti podle odstavce 1 písm. d) přezkoumá postup povinného subjektu a rozhodne tak, že a) výši úhrady nebo odměny potvrdí, b) výši úhrady nebo odměny sníží; v případě, kdy dostupné informace o právním a skutkovém stavu nevyvolávají důvodné pochybnosti, postupuje obdobně podle § 16 odst. 4 věty druhé s tím, že povinnému subjektu přikáže požadovanou informaci žadateli poskytnout ve lhůtě, která nesmí být delší než 15 dnů ode dne zaplacení úhrady či odměny. (8) Nadřízený orgán o stížnosti rozhodne do 15 dnů ode dne, kdy mu byla předložena. (9) Rozhodnutí podle odstavců 6 a 7 se oznamuje žadateli a povinnému subjektu. Proti rozhodnutí vydanému podle odstavců 6 a 7 se nelze odvolat. Jde-li však o rozhodnutí podle odstavce 6 písm. c), nelze se odvolat pouze v případě, kdy rozhodl nadřízený orgán určený podle § 178 odst. 2 věty poslední správního řádu nebo podle § 20 odst. 5 tohoto zákona. (10) Je-li poskytnuta informace podle odstavce 6 písm. c), žadatel může ve smyslu odstavce 1 písm. a) nebo c) postupovat obdobně. Přezkumné řízení a ochrana proti nečinnosti (1) Rozhodnutí nadřízeného orgánu lze přezkoumat v přezkumném řízení, pro jehož vedení podle zvláštního právního předpisu je příslušný Úřad pro ochranu osobních údajů.(2) Dospěje-li správní orgán při přezkumu k závěru, že informace byly odepřeny nezákonně, a dostupné informace o právním a skutkovém stavu nevyvolávají důvodné pochybnosti, postupuje obdobně podle § 16 odst. 4. (3) K opatřením proti nečinnosti nadřízeného orgánu podle zvláštního právního předpisu je příslušný Úřad pro ochranu osobních údajů. |
12. Formuláře | Žádost o poskytnutí informací dle zákona č. 106/1999sb. v platné znění musí splňovat náležitosti dle bodu 10. Příjem žádostí a další podání |
13. Popisy postupů | nejsou vydány |
14. Předpisy |
Nejdůležitější používané předpisy: Zákon č. 108/2006 Sb. o sociálních službách Vyhláška č. 505/2006 Sb., kterou se provádí zákon o sociálních službách Zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů Zákon č. 262/2006 Sb., zákoník práce Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník Zákon č. 2/1993 Sb., listina základních práv a svobod Zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů Zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví Zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím Vyhláška č. 442/2006 Sb., kterou se provádí zákon o svobodném přístupu k informacím Zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
Zákony a další předpisy a normy, zveřejňované ve Sbírce zákonů jsou přístupné elektronicky na webových stránkách Ministerstva vnitra České republiky: http://aplikace.mvcr.cz/sbirka-zakonu/ Případně na webových stránkách veřejné správy: https://portal.gov.cz/app/zakony/?path=/portal/obcan/
|
15. Úhrady za poskytování informací | http://www.css.brno.cz/data/files/263-sazebn%C3%ADk%20za%20poskytovan%C3%A9%20informace%20dle%20106_1999sb.pdf |
16. Licenční smlouvy |
Vzory licenčních smluv: nejsou Výhradní licence: Organizace nemá uzavřenou žádnou smlouvu o poskytnutí výhradní licence Smlouvy organizace zveřejňuje v centrálním registru, které spravuje Mimisterstvo vnitra: |
17. Výroční zpráva (dle zák. č. 106/1999Sb.) | http://www.css.brno.cz/vyrocni-zpravy1AA |
Připojené soubory
Centrum sociálních služeb, příspěvková organizace
Sejkorova 2723/6, 636 00 Brno
Telefon:
541 421 911
ID datové schránky: pu4khbz
E-mail: info@cssbrno.cz
číslo účtu:
3725621/0100