Každý uživatel je informován o možnosti podat stížnost nebo připomínku na kvalitu nebo způsob poskytování služby, aniž by tím byl jakkoliv ohrožen nebo znevýhodněn. Uživatel může podat stížnost osobně nebo prostřednictvím jiné osoby (někdo ze zaměstnanců, příbuzný, opatrovník, známý, jiný uživatel služeb). Dále pak také anonymně (do schránky umístěné při vstupu do budov středisek). Forma stížností může být ústní, písemná na adresu konkrétního střediska, případně emailová. Všechny stížnosti jsou evidovány, projednány a o výsledku je stěžovatel vždy písemně informován. Lhůta k vyřízení stížností je 30 dnů od podání stížností.
V případě nespokojenosti s vyřízením stížnosti má stěžovatel dále právo obrátit se na:
- Ředitele Centra sociálních služeb, příspěvkové organizace, Sejkorova 2723/6, Brno 636 00
- Vedoucího odboru sociální péče Magistrátu města Brna, Koliště 19, Brno 602 00
- Veřejného ochránce práv – ombudsmana, se sídlem na Údolní 39, Brno 602
Stížnost je vždy chápána jako informace o spokojenosti s poskytovanou službou a v žádném
případě nesmí být důvodem pro ukončení služby nebo diskriminačního jednání ze strany
poskytovatele.